قیمت چربی گیر پلی اتیلن

پایپ گستر تولید کننده چربی گیر پلی اتیلن با قیمت مناسب

قیمت چربی گیر پلی اتیلن

پایپ گستر تولید کننده چربی گیر پلی اتیلن با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

قیمت چربی گیر پلی اتیلن :

انواع روغن ها و چربی ها و گریس مانند نفت ، روغن آزاد و امولیسیون ها و ... یا مواد جامد معلق در فاضلاب توسط چربی گیر ها حذف می گردد چرا که فاضلاب خروجی در واحدهای صنعتی و تجاری مانند هتلها ، اشپزخانه های صنعتی ، رستورانها ، پالایشگاهها ، صنایعی که پساب های چرب تولید می کنند می بایست برای تخلیه به فاضلاب مرکزی مطابق با استانداردهای جهانی و ملی باشد. از این رو در حال حاضر در تمامی این واحدها حضور چربی گیر الزامی می باشد. استفاده از چربی گیرهای پلاستیکی اعم از چربی گیر پلی اتیلن و چربی گیر فایبرگلاس در کشور ما تقریبا رواج یافته است و کشورهای توسعه یافته با بهره گیری از انواع سیستم های تصفیه از قبیل سپتیک تانک و چربی گیر گام ارزشمندی در راستای حفط محیط زیست و تامین سلامت محیط زیست و انسان برداشته اند. ایران نیز همواره تلاش نموده است تا از کشورهای پیشرفته الگوبرداری صحیح نماید.  استفاده از چربی گیر پلی اتیلن روغن و گریس مانع از گرفتگی فاضلاب با جلوگیری از نفت، چربی روغن و مواد جامد از ورود فاضلاب می گردد. معمولا در هتل ها، رستوران ها، سالن های ضیافت، موسسات پردازش مواد غذایی، آشپزخانه تجاری، بیمارستان ها و غیره برای جلوگیری از تخلیه فاضلاب تصفیه نشده یا چرب به سیستم های فاضلاب از چربی گیر پلی اتیلن یا فایبرگلاس  استفاده می شود. در این مقاله تلاش ما این است تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با چربی پلی اتیلن و قیمت چربی گیر پلی اتیلن در اختیار شما قرار دهیم. قیمت چربی گیر پلی اتیلن به تناسب مزیتهای فراوای که دارد نسبت به سایر مدلها مقرون به صرفه است. قیمت چربی گیر پلی اتیلن نیز متاثر از ظرفیت و ابعاد سیستم ، دفنی یا غیر دفنی بودن ، کیفیت مواد پلیمری و ... می باشد.

تمیز کردن یا تعویض چربی گیر ؟ چه چیزی را برای چربی گیر خود در نظر می گیرید؟

چربی گیرها بعنوان یک قهرمان گمنام در آشپزخانه تجاری شما می باشند . چربی گیر پلی اتیلن یا فایبرگلاس و یا استیل که در زیر سینک ظرفشویی ، دور از دید قرار می گیرد، یکی از مهم ترین کارها را در تاسیسات شما انجام می دهد، چرا که از ورود مواد مضر به سیستم فاضلاب جلوگیری می کند و از آسیب های پرهزینه به سیستم لوله کشی شما جلوگیری می کند. تمیز کردن منظم باعث استفاده پایدار می شود، اما در نهایت، باید این جزء ضروری آشپزخانه را بعد از مدتی که دیگر کارایی خود را ازدست می دهد و قابلیت تعمیر ندارد ، جایگزین کنید. زمان مناسب چه زمانی است؟  می تواند توضیح دهد که چه زمانی به خدمات چربی گیر نیاز است و چه زمانی زمان تعویض آن فرا رسیده است.

اصول چربی گیر پلی اتیلن :

هنگامی که روغن و سایر ضایعات مواد غذایی را در زهکشی می ریزید، یک تله چربی  ( چربی گیر ) همه چیزهایی را که نباید وارد خطوط اصلی آب شوند، می گیرد. اگر کنترل نشود، این چربی‌ها، روغن‌ها و گریس‌ها (FOG) لوله‌ها را مسدود می‌کنند و حتی ممکن است «فتبرگ‌های» عظیمی را تشکیل دهند که در زیر شهرهای بزرگ کمین کرده و گاهی باعث آسیب فاضلاب، سیل و خطرات سلامت عمومی می‌شوند. همه اینها ممکن است منجر به آسیب به آبراه های محلی، آسیب گران قیمت به لوله کشی شما که گاه به مرور زمان ممکن است از قیمت چربی گیر بیشتر گردد و حتی جریمه های شهرداری برای مدیریت نامناسب زباله شود. بر این اساس، به راحتی می توان فهمید که چرا استفاده از چربی گیر پلی اتیلن و یا سایر مدلها بسیار مهم است. برای اینکه یک چربی گیر کار کند، باید به طور مرتب آن را تخلیه کرد، بنابراین فضای کافی برای جمع آوری زباله های جدید وجود دارد. به طور کلی، چربی گیر باید زمانی تخلیه شود که حدود یک ربع از راه پر شود، که زودتر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند. پیروی از این قانون به محدود کردن آسیب ناشی از مواد غذایی فاسد که در طول زمان جمع می شوند کمک می کند.

بررسی سوراخ ها و نشتی چربی گیر :

یکی دیگر از دلایل خالی کردن منظم چربی گیر جلوگیری از خوردگی دیواره های آن است. هنگامی که غذا تجزیه می شود، گاز سولفور هیدروژن آزاد می کند که می تواند به اسید سولفوریک تبدیل شود. اگر مواد غذایی برای مدت زمان کافی در یک تله چربی در حال پوسیدگی باقی بمانند، آن اسید می تواند تله چربی را خورده و سوراخ هایی در بیرون ایجاد کند. این بر توانایی چربی گیر برای جمع آوری روغن ها و چربی ها تأثیر می گذارد. مطمئن شوید که به طور منظم وضعیت چربی گیر خود را برای بررسی سوراخ ها بررسی کنید. اگر متوجه آسیب دیدید، وقت آن رسیده است که گیر چربی فعلی خود را تعویض کنید.

استفاده از متریال فلزی در مقابل پلاستیکی برای ساخت مخزن چربی گیر :

ساختار چربی گیر شما نقش مهمی در تصمیم گیری برای تمیز کردن یا تعویض دارد. چربی گیرهای قدیمی معمولاً با فلز ساخته می شوند که در معرض آسیب ناشی از خوردگی و زنگ زدگی است. انتظار می رود به طور متوسط، چربی گیرهای فلزی حدود پنج تا هفت سال دوام بیاورند، اما چربی گیر پلی اتیلن حدودا 50 سال و چربی گیر فایبرگلاس بیش از 20 سال دوام می آورد،  اگرچه تجربه شما ممکن است متفاوت باشد. اگر تاسیسات شما از یک چربی گیر فلزی استفاده می کند که بیش از پنج سال از عمر آن می گذرد، یک بازرسی حرفه ای را برای شناسایی هر گونه مشکل برنامه ریزی کنید. از طرف دیگر چربی‌گیرهای پلاستیکی زنگ نمی‌زنند یا خورده نمی‌شوند، بنابراین عمر طولانی‌تری دارند. اگر جایگزینی لازم است، یک چربی گیر پلی اتیلن ، چربی گیر فایبرگلاس را در نظر بگیرید . در دراز مدت در هزینه های تعویض صرفه جویی می شود.

سرویس های چربی گیر را امروز برنامه ریزی کنید :

از بوهای مضر گرفته تا لوله کشی پشتیبان، خرابی چربی گیر پلی اتیلن و پلاستیکی یا حتی فلزی  باعث ایجاد مشکلات جدی می شود که بعنوان مثال در رستورانها ، هزینه رستوران ها و امکانات خدمات غذایی برای مشتریان را به همراه دارد. اگر چربی گیر شما نشانه هایی از آسیب را نشان می دهد، منتظر نمانید برای تعویض فوراً با یک متخصص تماس بگیرید. با این حال در بیشتر موارد، تمیز کردن کامل تمام چیزی است که برای راه‌اندازی و راه‌اندازی آشپزخانه شما لازم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چربی گیر پلی اتیلن ، قیمت چربی گیر فایبرگلاس ، خدمات انواع چربی گیر و .... همین امروز با گروه صنعتی پایپ گستر تماس بگیرید.  . ما به شما کمک می کنیم تا چربی گیر پلی اتیلن خود را در شرایط خوبی نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که شما از تمام قوانین محلی در مورد دفع گریس و چربی و روغن پیروی می کنید.

قیمت چربی گیر پلی اتیلن تولیدی شرکت پایپ گستر :

خرید آنلاین چربی گیر پلی اتیلن با بهترین قیمت؟ گروه صنعتی پایپ گستر برترین پلت فرم خرید انواع تجهیزات صنعتی حوزه آب و فاضلاب  در ایران همیشه دارای مجموعه ای عالی از اقلام در این کشور است. گروه صنعتی پایپ گستر با استفاده از دانش مهندسین خود همواره سعی نموده است تا محصولات 100% قانونی و تضمین شده را در اختیار مشتریان خود  قرار دهد. خرید بدون دردسر یکی از علائم تجاری گروه صنعتی پایپ گستر بوده است. در کارخانجات و کارگاه تولیدی ما شما می توانید انواع چربی گیر پلاستیکی اعم از چربی گیر پلی اتیلن و فایبرگلاس و یا چربی گیرهای فلزی را از قیمت 1000000 تومان تا بیش از 2 میلیارد تومان را دریافت کنید. لیست قیمت چربی گیر پلی اتیلن به سبب برخی از سواستفاده واسطه ها بر روی سایت قرار داده نمی شود اما اگر قصد خرید چربی گیر پلی اتیلن با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق تماس با مشاوران فنی این شرکت قیمت دستگاه چربی گیر متناسب با نیاز خود را به صورت به روز دریافت نمایید. اما لازم  دانستیم در اینجا به برخی از مزیتهای چربی گیر پلی اتیلن اشاره نماییم تا با داشتن این اطلاعات بتوانید بدون دغدغه اینکه کدام متریال مناسب است اقدام به خرید چربی گیر نمایید.

مزایایی چربی گیر پلی اتیلن :

متناسب با دوام و کارایی و قابلیت‌های پلی‌اتیلن ، امروزه چربی‌گیر‌های پلی‌اتیلن بیشتر از سایر چربی‌گیر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. که از جمله آن قابلیت‌ها به موارد ذیل می‌توان استفاده نمود:

 

بهره وری بسیار بالا در حذف روغن و چربی

حذف ذرات قابل ته‌نشینی فاضلاب و مواد معلق

امکان انبارش چربی و لجن

مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و محیط اسیدی و شرایط نامناسب

آب بندی کامل و عدم نشتی هیچ گونه آلودگی

ساختار بسیار مقاوم در برابر بار ترافیکی وارد شده بر چربی‌گیر

سرعت یسیار بالا در ساخت، نصب و راه اندازی

قابلیت امکان دفن در زیرزمین به منظور انتقال ثقلی فاضلاب به چربی‌گیر و پیشگیری از اشغال فضاهای مفید

سبک بودن و سهولت در حمل و نصب

امکان جابجایی مجدد چربی‌گیر بعد از چند سال استفاده

گارانتی 50 ساله چربی‌گیر در صورت رعایت دستورالعمل‌ها 

عدم نیاز به اجرای عملیات ساختمانی در محل برای ساخت و نصب چربی‌گیر

سهولت در بهره برداری و تخلیه چربی و لجن از چربی‌گیر به سبب دارا بودن دریچه‌های بازدید و تخلیه چربی و لجن

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی